Media Impact Polska z nowymi reklamami mobilnymi: rich media i efekty dźwiękowe
Biuro reklamy Media Impact Polska (należące do Grupy Onet-RASP) wprowadziło do oferty trzy nowe formaty reklam rich media w wersjach mobilnych.

Nowe formaty reklamowe w ofercie Media Impact Polska to pagebreaker, site rip oraz stripes. Są one dostępne w dwóch możliwościach wywoływania: automatycznego (fullpage) oraz po kliknięciu (expand).

Ponadto Media Impact Polska w swoich formatach mobilnych wprowadziło możliwość dodawania do multimediów (klipów wideo, galerii zdjęciowych, animacji, gier) efektów dźwiękowych uruchamianych przez użytkownika, np. poprzez potrząśnięcie telefonem.
Marketing internetowy

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Media Impact Polska z nowymi reklamami mobilnymi: rich media i efekty dźwiękowe