Media Profil dla Drogerii Aster
Agencja custom publishing Media Profil przygotowała kwartalnik “Aster” skierowany do klientów sieci drogerii Aster. Pierwszy numer magazynu ukazał sie w grudniu br.
W piśmie znaleźć można porady dotyczące dbania o siebie przygotowane przez kosmetyczki i wizażystki i związane z różnymi produktami kosmetycznymi. Kwartalnik liczy 36 stron i ukazał się w nakładzie 20 tys. egz.
Magazyn dystrybuowany jest za darmo w sieci Drogerii Aster.

Jego redaktor naczelną została Anna Suszka.
Inne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Media Profil dla Drogerii Aster