Mediabrands i Vice Media Group nawiązują globalne partnerstwo kreatywne
Globalne studio treści IPG Mediabrands nawiązało współpracę z Vice Media Group, w ramach której ta firma medialna stanie się preferowanym partnerem produkcyjnym do tworzenia rozwiązań dla klientów Mediabrands.
Jest to pierwsza umowa zawarta przez Mediabrands Content Studio, wprowadzone przez IPG na 12 rynków w listopadzie ubiegłego roku.
Zgodnie z warunkami umowy, Vice Media Group udostępni cały pakiet globalnych możliwości produkcji i zespołów twórców agencjom Mediabrands i klientom na całym świecie. Obejmuje to producentów, twórców i talenty stojące za markami Vice, iD, Noisey, Refinery29, Vice News, Vice Studios i Pulse Films.
W zamian Vice Media Group będzie miała bezpośredni dostęp do portfolio klientów Mediabrands jako preferowany partner produkcyjny, za pośrednictwem którego może bezpośrednio opracowywać treści, wspierać i angażować się w transakcje produkcyjne
Współpraca ma charakter kreatywny i nie obejmuje żadnych zobowiązań w zakresie wydatków na media, zakupów reklam ani umieszczania treści.
Brendan Gaul, który kieruje Mediabrands Content Studio jako globalny dyrektor ds. treści, powiedział, że umowa „rozdziela media i treści”, umożliwiając sieci agencji dostarczanie spójnych treści niezależnie od zaangażowania mediów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mediabrands i Vice Media Group nawiązują globalne partnerstwo kreatywne