„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół
W lutym 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Logo”, a najwięcej straciło „CKM”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2016 roku wyniosła 51 814 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była wyższa o 7,38 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 15,96 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 29 832 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora), który awansował z miejsca czwartego. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 8,36 proc. do 26 219 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z kolei na czwarte miejsce spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,79 proc. do 20 116 egz.
Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. poszedł w dół o 3,49 proc. do poziomu 22 155 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Men's Health Edycja Polska | 95 280 | 51 814 | 51 814 | 98 160 | 48 252 | 48 252 | 7,38% |
Playboy | 66 987 | 29 832 | 29 832 | 70 000 | 35 497 | 35 497 | -15,96% |
Logo | 59 000 | 27 728 | 26 219 | 64 000 | 26 364 | 24 197 | 8,36% |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 47 993 | 20 116 | 20 116 | 60 000 | 26 437 | 26 397 | -23,79% |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
Forbes. Profit | 42 996 | 22 407 | 22 155 | 42 470 | 25 365 | 22 957 | -3,49% |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich pochwalić się mógł „Men's Health” - było to 6,39 proc.
Największy spadek, wynoszący 6,94 proc., odnotował tutaj „Playboy”.
Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zmalał tutaj o 16,11 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | luty | styczeń | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Men's Health Edycja Polska | 95 280 | 51 814 | 51 814 | 95 500 | 48 701 | 48 701 | 6,39% |
Playboy | 66 987 | 29 832 | 29 832 | 66 993 | 32 057 | 32 057 | -6,94% |
Logo | 59 000 | 27 728 | 26 219 | 55 000 | 27 298 | 24 997 | 4,89% |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 47 993 | 20 116 | 20 116 | 50 975 | 20 762 | 20 762 | -3,11% |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
Forbes. Profit | 42 996 | 22 407 | 22 155 | 41 988 | 27 208 | 26 410 | -16,11% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół