„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn w listopadzie. Wzrosła sprzedaż „Forbesa”
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w listopadzie ub.r. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „CKM”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Men’s Health”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2016 roku wyniosła 35 998 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 8,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 8,61 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 30 357 egz.
Oczko niżej uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,47 proc. do 22 165 egz.
Ostatnią lokatę zajęło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 22,22 proc. do 18 096 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu miesięczników męskich.
Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie ub.r. poszedł do góry o 8,88 proc. do poziomu 23 011 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie miesięczniki męskie zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Playboy” - było to 16,02 proc. Jedyny spadek, wynoszący 9,52 proc., odnotował „Men’s Health”.
Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 13,01 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn w listopadzie. Wzrosła sprzedaż „Forbesa”