Michał Imbierowicz jedynym polskim jurorem na Golden Drum
Michał Imbierowicz, executive creative director w agencji Havas Worldwide Warsaw, będzie jedynym Polakiem w jury tegorocznego konkursu reklamowego Golden Drum w słoweńskim Portorożu.
Michał Imbierowicz

Michał Imbierowicz będzie oceniać prace w kategorii Single Channel, czyli reklam zrealizowanych z wykorzystaniem jednego kanału komunikacji.
Temu zespołowi jurorskiemu przewodniczyć będzie Chavo D'Emilio, dyrektor kreatywny w agencji McCann Worldgroup Latin America & the Caribbean, prezes McCann Buenos Aires.
Przewodniczącym jury oceniającego prace w kategorii Multi Channel (wiele kanałów dotarcia) będzie Geoffrey Hanston, chief creative officer i współzałożyciel agencji Happiness.
XXII edycja Golden Drum odbędzie się w dniach 13-16 października br.
Konkursy

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Michał Imbierowicz jedynym polskim jurorem na Golden Drum