Michał Wróblewski head of design w DigitalCrew
Z początkiem czerwca Michał Wróblewski awansował na stanowisko head of design w agencji DigitalCrew. Zmiana stanowiska związana jest z rozwojem działu design w firmie.
Michał Wróblewski w nowej roli, obok dotychczasowych obowiązków, zajmie się koordynowaniem pracy trzyosobowego działu design. Nowa komórka będzie obsługiwać bieżące projekty oraz przygotowywać materiały do przetargów.
Dotychczas odpowiadał za budowanie identyfikacji wizualnej agencji na potrzeby marketingu zewnętrznego, tworzenie koncepcji i projektowanie interaktywnych reklam rich mediowych oraz statycznych formatów z portfolio DigitalCrew. Z agencją związany od 2021 roku.
Michał Wróblewski z branżą reklamową jest związany od 12 lat. Przez te lata pracował w takich agencjach jak LeadR, Email Network, Adrino, Netsprint. Ze względu na swoje doświadczenie w copywritingu i umiejętności organizacyjne zajmował się również komunikacją marketingową i PR.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Michał Wróblewski head of design w DigitalCrew