Teleturniej „Milionerzy” stracił 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 1,49 mln osób, o 270 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49.

Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 1 września 2020 roku. Do zeszłego czwartku, tj. 17 września stacja pokazała jedenaście pierwszych odcinków, które śledziło średnio 1,49 mln widzów. Przełożyło się to na 11,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 17 września br., który oglądało średnio 1,90 mln widzów.

Dla porównania, jesienią ub.r. po trzech pierwszych tygodniach teleturniej „Milionerzy” miał 1,76 mln widzów (odpowiednio 11,89 proc., 12,13 proc. oraz 11,49 proc. udziału). Format stracił 270 tys. widzów.
TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju jest wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajmuje Dwójka, a jej udział wynosi 11,43 proc. Stacja ta jednak w poniedziałki i we wtorki o tej porze emituje serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje wystartowały w drugim tygodniu września), a w czwartki pokazywane są filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” i „Przyjaciółki”; 8,44 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym m.in. „Teatr TV”, „Wielki test” i „Ojciec Mateusz”; 8,29 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest pierwszy.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Teleturniej „Milionerzy” stracił 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49
Do dziś są zaskakujące pytania, a nawet wydano grę z trudnymi pytaniami i nowymi kołami ratunkowymi w wersji Gold.