„Odkryj magię oczekiwania na święta” w kampanii Milki (wideo)
Wystartowała bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Milka (produkowanych przez Mondelez Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”, przygotowały i realizują firmy VML Polska, Liquid Thread, Event Factory, Carat i Big Picture.

W kampanii Milka zachęca do dzielenia się delikatnością z najbliższymi i odkrywania w ten sposób magii oczekiwania na Boże Narodzenie. - Pragniemy ponownie zainspirować Polaków do dzielenia się delikatnością przez cały okres świątecznych przygotowań. Chcemy przypomnieć, że magię, czułość i miłość możemy dostrzec w każdym przedświątecznym rytuale, a dobre emocje warto okazywać nie tylko w Boże Narodzenie - opisuje Łukasz Kozłowski, brand manager Milki.
W ramach akcji od 1 do 23 grudnia zaplanowano eventy w wybranych centrach handlowych w 9 miastach: Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Kielcach i Olsztynie. Głównymi atrakcjami będą stoiska wyposażone w interaktywne kalendarze adwentowe, Mikołaj zapraszający do wspólnych selfie na saniach, Bałwanek rozdający świąteczne kartki oraz rozdawanie próbek sezonowych produktów Milka. Jakie to produkty? Czekoladowe kulki Snowbites, Snowballs i Milka Oreo Rounds, czekoladowe figurki (bałwanek i Mikołaj) oraz biało-mleczna czekolada z kostkami w kształcie choinek.
Kampania w mediach jest oparta na spocie pokazującym chłopca, który nie mogąc doczekać się Bożego Narodzenia, konstruuje wehikuł przyspieszający upływ czasu do świąt. Przygotowano też animacje z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów adwentowego kalendarza Milki: Bałwanka, Ciastka i Mikołaja.
Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN i Polsat), kina (Cinema City i Helios), internet (m.in. Facebook i YouTube), outdoor (citylighty na przystankach autobusowych i tramwajowych) oraz punkty sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja VML Polska, za działania w social media odpowiada Liquid Thread, za eventy w centrach handlowych - Event Factory, za zakup mediów - dom mediowy Carat, a za działania PR - agencja Big Picture.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Odkryj magię oczekiwania na święta” w kampanii Milki (wideo)