Mindspot Communication & Media odpowiada za komunikację Ultimate Ears
Agencja Mindspot Communication & Media rozpoczęła obsługę komunikacyjną amerykańskiej marki głośników bezprzewodowych Ultimate Ears, należącej do portfolio Logitech.
Mindspot odpowiada za PR, współpracę z influencami oraz eventy marki Ultimate Ears w Polsce. Ultimate Ears to wodoszczelne i pyłoodporne głośniki Bluetooth.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja pozyskała klienta w ramach działań new business.
Premiera marki Ultimate Ears na polskim rynku odbyła się jesienią ub.r.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mindspot Communication & Media odpowiada za komunikację Ultimate Ears