Mio Technology klientem Monday PR
Mio Technology została nowym klientem agencji Monday PR.
W ramach współpracy Monday PR odpowiadać będzie między innymi zakomunikację z mediami Mio Technology, PR korporacyjny orazproduktowy, a także umacnianie świadomości marki Mio w Polsce.
Dodatkowo do zadań Monday PR należeć będzie m. in. organizacjawydarzeń specjalnych, strategie sponsoringowe oraz doradztwo wzakresie działań związanych ze wsparciem sprzedaży.
Umowa obowiązuje do końca grudnia 2007, z możliwościąprzedłużenia. Agencja Monday PR wybrana została na podstawiewewnętrznego konkursu ofert. Wcześniej firma Mio Technology była wPolsce obsługiwana przez sieciową agencję PR.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Mio Technology klientem Monday PR