Arskom przejął od Monday PR obsługę public relations Nokii
Koncern HMD Global, producent telefonów i smartfonów marki Nokia wybrał agencję Arskom do obsługi marketingowej tej marki w Polsce.
Agencja będzie odpowiedzialna za działania związane z PR, marketingiem, influencer marketingiem, monitoringiem mediów, obsługą sampli testowych, obsługą biura prasowego oraz działaniami eventowymi.
Obie firmy rozpoczęły aktywną współpracę od września br. Nie podają okresu, na jaki została zawarta umowa. W najbliższych miesiącach do głównych zadań Arskom będzie należała pełna komunikacja nowych modeli smartfonów i telefonów komórkowych Nokia.
- Nokia od dziesięcioleci jest jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek telefonów na świecie. Cieszymy się, że otrzymamy wsparcie od Arskom, aby móc wspólnie dostarczać emocje związane z ponownym wprowadzeniem na rynek tej bardzo lubianej, znanej i zaufanej marki. Od samego początku naszej pracy byliśmy zachwyceni pozytywnym odbiorem konsumentów i cieszymy się z możliwości budowania kolejnego rozdziału urządzeń mobilnych Nokia wraz z naszymi partnerami - mówi Tomislav Himbele, szef marketingu na region CEE w HMD Global.
Za nadzorowanie obsługi Nokii w Arskom odpowiedzialny będzie Jarosław Babraj, executive manager, wraz z zespołem.
Dotychczas za obsługę marki Nokia w Polsce odpowiadała agencja Monday PR. Wybór nowej agencji poprzedzony był zaproszeniem wybranych agencji do składania ofert. Firma HMD Global nie ujawnia liczby i nazw firm, które do rozmów zaprosiła.
Firma HMD Global rozpoczęła właśnie aktualizację swojego sprzętu do najnowszego systemu operacyjnego Android 9 Pie. Jako pierwsi możliwość zainstalowania nowej platformy otrzymają użytkownicy modelu Nokia 7 Plus.
W lipcu br. firma zaprezentowała oficjalnie smartfon Nokia X5 wyposażony w ekran 5,8 cala, procesor MediaTek oraz podwójny aparat fotograficzny. W zależności od wersji urządzenie będzie kosztowało w przeliczeniu 550 lub 770 złotych, a w Europie ma być sprzedawane pod nazwą Nokia 5.1 Plus.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Arskom przejął od Monday PR obsługę public relations Nokii