Bartosz Kurek ambasadorem agencji Arskom
Siatkarz Bartosz Kurek, kapitan polskiej reprezentacji została ambasadorem agencji marketingu sportowego Arskom.
– Lepszego momentu na ogłoszenie współpracy nie mogliśmy sobie wymarzyć. Bartek to nie tylko jeden z najlepszych sportowców ostatnich lat w naszym kraju, kapitan i osobowość. Jest też bardzo świadomy swojego rozwoju poza boiskiem, o czym świadczą chociażby jego kanały w social mediach – mówi Rafał Romaniuk, prezes agencji Arskom.
Kapitan reprezentacji Polski dołącza do grona ambasadorów Arskom w momencie, gdy polscy siatkarze zostali złotymi medalistami mistrzostw Europy, pokonując 3:0 Włochów w hali w Rzymie. Bartosz Kurek z powodu kontuzji nie mógł zagrać w półfinale i finale imprezy, ale był z zespołem w trakcie całego turnieju.
– Jestem pewien, że razem zrobimy wiele świetnych i inspirujących projektów. No i mam nadzieję, że za rok będziemy się cieszyć z kolejnego medalu, tym razem Igrzysk – dodaje Bartosz Kurek.
– Przedstawienie Bartka jako ambasadora w drużynie Arskom to początek ogłoszeń dużych nazwisk. Szykujemy się na 2024 rok, który będzie czasem wielkich sportowych imprez. Poza igrzyskami olimpijskimi odbędą się też przecież mistrzostwa Europy w piłce nożnej i mimo ostatnich wydarzeń wokół kadry liczymy, że Polacy zagrają w tym turnieju – zapowiada Rafał Romaniuk.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Bartosz Kurek ambasadorem agencji Arskom