"Młodzi bogowie" #kruchutko na emeryturze (wideo)
Prudential w swojej nowej kampanii reklamowej uświadamia, że emerytura może trwać więcej niż tylko chwilę, dlatego warto o niej pomyśleć wcześniej i zacząć oszczędzać. Akcji, przygotowanej przez firmy Publicis Lion, SMG Starcom i Corner Shop, towarzyszy hasło #kruchutko.
Prudential w najnowszej odsłonie kampanii ponownie stawia na format "młodych bogów", tym razem jednak bohater zwraca się bezpośrednio do widza i przekonuje, że na emeryturze możemy spędzić wiele lat, a nie tylko „chwilę”. Ubezpieczyciel zachęca do dodatkowego samodzielnego zadbania o emeryturę.
Działania zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Spoty emitowane będą w telewizji (15 sekund i 30 sekund) oraz w internecie (w wersjach 6, 10 i 15 sekund).
Prudential wykorzystuje w swoich kampaniach linię kreatywną "młodego boga" od 2015 roku. Ostatnie reklamy z udziałem tego bohatera emitowane były w kwietniu zeszłego roku.
Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "Młodzi bogowie" #kruchutko na emeryturze (wideo)