Mobilne reklamy zyskują
W IV kwartale minionego roku, około 78 milionów amerykańskich konsumentów, stanowiących ponad 30 procent mobilnych użytkowników, widziało lub słyszało reklamę na swoim telefonie komórkowym.
Najwięcej badanych - 17 procent - spotkało się z mobilną reklamą w postaci wiadomości SMS - informuje serwis Adweek, powołując się na badanie firmy Gfk/NOP Research.
Następne w kolejności były: wiadomości MMS (9 procent), WAP (8 procent), mobilne wideo lub telewizja (5 procent) oraz mobilne radio (3 procent).
Z badania wynika, że mobilnymi użytkownikami jest obecnie ponad 250 milionów Amerykanów. Spośród usług typu non-voice, najczęściej korzystają oni z wiadomości SMS (140,8 miliona), wiadomości MMS (88,7 mln), mobilnych gier (70,4 mln), mobilnego internetu lub WAP (66,6 mln), mobilnego wideo lub telewizji (18,1 mln) oraz mobilnego radia (8,3 mln).
Wśród marek, których mobilne reklamy zapamiętali respondenci, znalazły się m.in.: Verizon, AT&T, Motorola, BlackBerry, Fox, MTV, Coke, Pepsi, NFL, Nike, Chevrolet, Yahoo i McDonalds.
źródło: Adweek
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Mobilne reklamy zyskują