Monday PR dla Farnell element14
Agencja Monday PR rozpoczęła współpracę z firmą Farnell element14, dystrybutorem komponentów elektronicznych, części elektrycznych i przemysłowych oraz produktów do napraw i utrzymania ruchu.
Monday PR będzie realizować działania w obszarze komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz eksperckiej. Agencja będzie odpowiedzialna również za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, realizację projektów specjalnych oraz doradztwo w ramach zintegrowanej komunikacji.
Nowy klient został pozyskany w drodze konkursu ofert.
Współpraca, która ma charakter projektowy, obowiązuje od 1 lipca br. Z ramienia Monday PR w projekt zaangażowany jest zespół corporate communication.
Za koordynację działań PR firmy w Europie odpowiada brytyjska agencja EML Wildfire.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Monday PR dla Farnell element14