Mondelez reklamuje wprowadzone do sprzedaży chrupiące przekąski Joyfills
Mondelez Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt małe chrupiące przekąski w wariantach z nadzieniem Milka i Oreo. Promuje je kampanią autorstwa agencji Mindshare Polska i Hill&Knowlton Strategies.
Joyfills to pierwszy produkt Mondelez Polska w nowym segmencie tzw. ciastkowych przekąsek. Są dostępne w dwóch wariantach: z czekoladą Milka i kremem Oreo. Produkt występuje w opakowaniach 75g.
- Segment małych przekąsek w Polsce jest bardzo różnorodny. Konsumenci mogą wybierać wśród szerokiej gamy produktów słonych oraz czekoladowych. Natomiast brakuje w nim oferty kategorii ciastek. Naszym planem jest zbudowanie zupełnie nowego segmentu ciastkowych przekąsek, dostępnych w wygodnych opakowaniach, idealnych do pojadania bez względu na to gdzie jesteśmy. Joyfills to propozycja dla tych, którzy już pokochali markę Oreo oraz Milka i szukają czegoś nowego, co pozwoli im na poprawę nastroju - komentuje Joanna Pszona, brand manager Milka Biscuits.

Wprowadzenie produktu na rynek wesprze kampania reklamowa w telewizji, która potrwa 11 tygodni. Dodatkowo działania promocyjne wesprze kampania digital, planowana na 15 tygodni, a także akcje samplingowe, które odbędą się m.in. w wybranych kinach, księgarniach oraz punktach sprzedaży.
Za planowanie mediów i reklamę odpowiada agencja Mindshare Polska. Działania PR, zaplanowała i realizuje agencja Hill+Knowlton Strategies.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mondelez reklamuje wprowadzone do sprzedaży chrupiące przekąski Joyfills