„Tygodnik Powszechny” ma promotorkę marki. Z przeszłością w Agorze i RASP
Monika Lech została promotorką marki „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny). Odpowiada za rozpoznawalność marki pisma na rynku medialnych i wśród czytelników.

Monika Lech od połowy stycznia jest promotorką marki (to polski odpowiednik stanowiska brand manager) „Tygodnik Powszechny”.
- Odpowiadam za wszystko, co wiąże się ze wzrostem rozpoznawalności marki „Tygodnik Powszechny” na rynku medialnym i wśród czytelników – mówi Wirtualnemedia.pl Lech. - To dość szeroki zasięg odpowiedzialności, trochę wchodzi w promocję, marketing, strategie rozwoju biznesowego. Te odpowiedzialności są szersze w małej organizacji niż medialnych koncernach – dodaje.
- Jestem autentycznie zachwycona kulturą pracy, jest jedyna w swoim rodzaju. Tradycje pisma, zasoby intelektualne i to, ile „Tygodnik” może jeszcze dać Polsce, są niesamowite – podkreśla Lech.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Monika Lech do przez ostatnie lata skupiała się na pisaniu książek urban fantasy, w tym cykl „Droga Smoka”. W przeszłości związana była z Agorą – jako dyrektorka wydawnicza Gazeta.pl, a później dyrektorka wydawnicza i programowa serwisu Wyborcza.pl. Z firmą rozstała się pod koniec 2017 roku.
Wcześniej pracowała przez ponad dziesięć lat w Grupie Onet RASP, m.in. jako digital publishing director. W przeszłości była reporterką w krakowskich lokalnych rozgłośniach radiowych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Powszechny” ma promotorkę marki. Z przeszłością w Agorze i RASP