SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa dyrektorka w „Tygodniku Powszechnym”. Przeszła z Polska Press

Funkcję dyrektorki reklamy i rozwoju biznesu w „Tygodniku Powszechnym” objęła Justyna Hernas. Poprzednio była związana z Polska Press.

Justyna Hernas, fot. screen z Linkedin Justyna Hernas, fot. screen z Linkedin

O zmianie swojego miejsca pracy Justyna Hernas poinformowała na Linkedin. – Po 14 latach w Polska Press Grupa, które będę wspominać z wielkim sentymentem, za namową Grzegorza Błażewicza dołączyłam do Teamu Tygodnik Powszechny! Wchodzimy na nowy poziom Galaktyki, stay tuned! :) – opisała.

– Trzeba być w środku, żeby doświadczyć jak duży impact to pismo wywiera na ludzi. To niesamowite. Cieszę się, że mogę być tego częścią – dodała.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Justyna Hernas w Polska Press przez ostatnie pięć lat pełniła funkcję dyrektorki działu wsparcia. Wcześniej była w wydawnictwie m.in. wicedyrektorką oraz specjalistką i kierownikiem ds. reklamy internetowej.

Pod koniec 2024 roku należący do Grzegorza Błażewicza fundusz Vesper Investment kupił 38 proc. udziałów w spółce wydającej „Tygodnik Powszechny”.

Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w czwartym kwartale ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” wynosiła 21 879 egz., o 3,2 proc. mniej niż przed rokiem.

Dołącz do dyskusji: Nowa dyrektorka w „Tygodniku Powszechnym”. Przeszła z Polska Press

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl