Nowa dyrektorka w „Tygodniku Powszechnym”. Przeszła z Polska Press
Funkcję dyrektorki reklamy i rozwoju biznesu w „Tygodniku Powszechnym” objęła Justyna Hernas. Poprzednio była związana z Polska Press.

O zmianie swojego miejsca pracy Justyna Hernas poinformowała na Linkedin. – Po 14 latach w Polska Press Grupa, które będę wspominać z wielkim sentymentem, za namową Grzegorza Błażewicza dołączyłam do Teamu Tygodnik Powszechny! Wchodzimy na nowy poziom Galaktyki, stay tuned! :) – opisała.
– Trzeba być w środku, żeby doświadczyć jak duży impact to pismo wywiera na ludzi. To niesamowite. Cieszę się, że mogę być tego częścią – dodała.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Justyna Hernas w Polska Press przez ostatnie pięć lat pełniła funkcję dyrektorki działu wsparcia. Wcześniej była w wydawnictwie m.in. wicedyrektorką oraz specjalistką i kierownikiem ds. reklamy internetowej.
Pod koniec 2024 roku należący do Grzegorza Błażewicza fundusz Vesper Investment kupił 38 proc. udziałów w spółce wydającej „Tygodnik Powszechny”.
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w czwartym kwartale ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” wynosiła 21 879 egz., o 3,2 proc. mniej niż przed rokiem.
Dołącz do dyskusji: Nowa dyrektorka w „Tygodniku Powszechnym”. Przeszła z Polska Press