Monte wybrało agencję Płodni
Firma Zott rozszerzyła współpracę z agencją Płodni. Powierzyła jej prowadzenie social media marki Monte.
Pierwszym krokiem w ramach tej współpracy było wypracowanie strategii komunikacji Monte w social media na rynku polskim. Obecnie agencja
Płodni odpowiada za jej realizację, prowadząc działania contentowe, a także moderacyjne na profilu tego brandu na Facebooku.
Zobacz: PZL z pierwszą kampanią dla Zott Polska. Promuje jogurt Zott Finezja
Monte to kolejna marka z portfolio Zott w gronie klientów Płodni. – Od wiosny 2022 r. agencja Płodni realizuje także działania dla Jogobelli, m.in. odpowiada za jej komunikację w social media czy produkcję materiałów video – mówi Beata Debacka, marketing director Zott Polska. – To właśnie na podstawie pozytywnej oceny współpracy przy projektach dla tej marki zaprosiliśmy zespół Płodnych do działań także dla Monte – dodaje.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Monte wybrało agencję Płodni