Motor-Presse Polska kupił mojeauto.pl od Grupy Allegro
Wydawnictwo Motor-Presse Polska sfinalizowało zakup serwisu mojeauto.pl od Grupy Allegro. - Ta inwestycja pozwoli wzmocnić naszą pozycję na rynku motoryzacyjnym - mówi Krzysztof Komar, prezes Motor-Presse Polska.
Motor-Presse Polska pod koniec roku sfinalizował przejęcie 100 proc. udziałów w serwisie mojeauto.pl. Wartość transakcji nie została ujawniona.
- Zakup dużego serwisu internetowego wiąże się ściśle z naszą strategią - wyjaśnia Krzysztof Komar, prezes wydawnictwa - Inwestycja w mojeauto.pl pozwoli wzmocnić naszą pozycję na rynku motoryzacyjnym. Zyskamy też w innych obszarach, ponieważ wraz z serwisem internetowym przejęliśmy zespół ekspertów, których doświadczenie wykorzystamy w rozwoju naszych pozostałych, bardziej lifestylowych serwisów internetowych - dodaje.
Mojeauto.pl zostało uruchomione w maju 2000 roku jako pierwszy w Polsce internetowy salon samochodowy. Z czasem serwis został przekształcony z platformy transakcyjnej na informacyjną. W 2006 roku mojeauto.pl przejęły firmy bmpAG i Bankier.pl SA, a w styczniu 2011 roku witryna weszła w skład Grupy Allegro. Aktualnie serwis umożliwia internautom poszukiwanie i zakup samochodów i usług towarzyszących przez sieć oraz zawiera bazę informacji o tematyce motoryzacyjnej w bardzo szerokim ujęciu.
W sierpniu br. mojeauto.pl zanotowało 811 tys. realnych użytkowników i 6,27 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
- Widzimy ogromny potencjał w synergii pomiędzy mojeauto.pl i wydawanymi przez Motor-Presse Polska magazynami „Auto Motor i Sport” oraz „Motocykl”. AMIS to przecież pismo, które rozbudziło w nas pasję do samochodów! - przekonuje Michał Kluba, zarządzający serwisem mojeauto.pl od 2003 roku. - A możliwość tworzenia serwisów internetowych dla tak popularnych magazynów lifestylowych, jakie są w portfolio Motor-Presse Polska, będzie dla nas ogromnym wyzwaniem - dodaje.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Motor-Presse Polska kupił mojeauto.pl od Grupy Allegro