Niemal 900 tys. widzów "Must Be the Music". Hitem był finał
Średnio 879 tys. widzów oglądało tej wiosny w Polsacie program "Must Be the Music” – wnika z danych Nielsena. Najwyższą widownię miał finał reaktywowanego po latach show, który obejrzało nieco ponad 1 milion widzów.

Polsat emitował 12. edycję programu „Must Be the Music. Tylko muzyka” w piątki o 19.55 między 7 marca a 16 maja. Reaktywowane po dziewięciu latach talent show oglądało średnio 879 tys. widzów, co dało Polsatowi udział w rynku na poziomie 7,74 proc. w grupie ogólnej, 8,31 proc. w grupie 16-49 i 8,04 w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród 10 odcinków muzycznego show, największą widownię zgromadził finał, który obejrzało 1,06 mln osób. W całym sezonie średnia widownia nie spadła poniżej 666 tys. odbiorców (epizod z 25 kwietnia).
Czytaj także: Polsat bez kolejnej serii randkowego reality-show
Ubiegłej wiosny Polsat emitował w piątkowe wieczory o godz. 20.05 program „Twoja twarz brzmi znajomo - Najlepsi”. Według danych Nielsena średnia oglądalność premierowych odcinków 20. edycji programu wyniosła wówczas 1,32 mln widzów, co przełożyło się na 11,67 proc. udziału stacji wśród wszystkich widzów, 9,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,23 proc. w grupie 16-59.
Będzie kolejna edycja "Must Be the Music"
Zwycięzcami 12. edycji programu "Must Be the Music. Tylko muzyka" zostali Alien i Majtis. Artyści wygrali nagrodę pieniężną w wysokości 250 tys. zł oraz możliwość wystąpienia na Polsat Hit Festiwal w Sopocie. Polsat będzie kontynuował muzyczne show w przyszłym roku. Poszukiwania uczestników 13. edycji już trwają.
W jury programu zasiedli: Sebastian Karpiel-Bułecka, lider zespołu Zakopower, piosenkarz Dawid Kwiatkowski, wokalistka Natalia Szroeder oraz raper i producent muzyczny Miłosz Borycki znany jako Miuosh. Program prowadził Maciej Rock wspierany przez Patricię Kazadi i Adama Zdrójkowskiego. Producentem wykonawczym była firma Endemol Shine Polska.
Dołącz do dyskusji: Niemal 900 tys. widzów "Must Be the Music". Hitem był finał