Muzo.FM już w rękach Grupy ZPR Media. Bedą transfery gwiazd
Radio Muzo.FM zostało w końcu sprzedane przez Telewizję Polsat i trafiło w ręce Grupy ZPR Media - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Transakcja zakończona, wystąpiliśmy już do KRRiT o zmianę nazwy stacji - mówi nam Zbigniew Benbenek, szef ZPR Media.
W październiku 2022 roku informowaliśmy, że Grupa Polsat zdecydowała się sprzedać Muzo.FM, a nabywcą zostanie Grupa ZPR Media. Transakcja trwała ponad rok, ale właśnie została sfinalizowana. - Potwierdzam, że doszło do sprzedaży - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef Grupy ZPR Media. Jako pierwszy o tej sprawie informował magazyn Press.
W portfolio grupy są m.in. Radia Eska, Eska Rock, VOX FM i Eska2 (dawne Radio SuperNova). Radia Muzo.FM można słuchać w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Kielcach, Olsztynie i Bydgoszczy.
Muzo.FM sprzedane. Teraz nowa nazwa i nowe nazwiska
Jednocześnie dojdzie do zmiany nazwy stacji na Eska Rock Extra. Nowy właściciel złożył już wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w tej sprawie. Wcześniej regulator zastrzegł, że nie rozpatrzy wniosku dopóki transakcja ze zostanie dopięta. - Spodziewamy się rozpatrzenia wniosku w ciągu dwóch-trzech miesięcy - wskazał Benbenek.
Biznesmen zapowiada wzmocnienia personalne w zakupionej stacji. - Chcemy być liderem na rynku rockowym, będą jeszcze ściągane gwiazdy, ale nie powiem w tym momencie, kto - przyznał.
Kilka dni temu informowaliśmy, że dziennikarze Robert „Pegaz” Zawieja, Idalia Tomczak i Marta Trybura dostali wypowiedzenia od kierownictwa radia Muzo.FM. - Poinformowano, że po prostu nie ma już zainteresowania świadczeniem przez nas pracy - przekazał Zawieja.
Z badania Radio Track wynika, że w grupie 15-75 lat od stycznia do grudnia 2023 udział w czasie słuchania Muzo.FM wyniósł 0,4 proc.
Czytaj także: Doda w nowej audycji RMF FM
Czytaj także: Kolejni reporterzy terenowi odchodzą z RMF FM
Czytaj także: Paweł Majcher prezesem Polskiego Radia. Kamińska: nie podpisałam rezygnacji
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Muzo.FM już w rękach Grupy ZPR Media. Bedą transfery gwiazd