Milion utworów muzycznych w bibliotece TikToka
Platforma społecznościowa TikTok wprowadza globalną bibliotekę muzyczną z ponad milionem utworów z całego świata. Zbiór ma na celu ułatwić markom znalezienie muzyki, która wzbogaci ich treści, umożliwi zwiększenie zasięgów i pomoże kreować kolejne trendy na platformie.
TikTok ogłasza wprowadzenie Commercial Music Library (CML), globalnej biblioteki muzycznej zawierającej ponad milion utworów wschodzących oraz dobrze znanych artystów.
W ramach Commercial Music Library ogłoszony został Artist Impact Program, dzięki któremu na platformie znajdą się utwory światowych wykonawców, takich jak Ciara czy Akon. Artyści otrzymają w ten sposób kolejne źródło dochodu i pieniądze z budżetów reklamowych firm, które wykorzystają ich utwór w swoim wideo na TikToku.
Kilkanaście umów dystrybucyjnych
TikTok w toku prac nad zbiorem podpisał umowy dystrybucyjne z kilkunastoma partnerami. Biblioteka muzyki komercyjnej składa się z globalnej sieci dystrybutorów, wytwórni i wydawców, które połączą artystów z całego świata z markami.
W program zaangażowały się podmioty, takie jak: 411 Music Group, Amadeus Code, Inc, Amuse Inc, Believe, Blowout Inc, Create Music Group, Danal Entertainment Co, Ltd, DistroKid, Downtown Artist & Label Services, Epidemic Sound, Falcon Music, Fuse Adventures in Audio, Heavy Duty, JK Records, Mound Media Inc, Music & New Co., Ltd., PT Musica, Score a Score, Songtradr, Stem Disintermedia, SoundOn, Sub Pop, Thematic Music, Two AM Music Global i Vydia.
- Chcemy wykorzystywać szybkość i skalę cyfrowej reklamy cyfrowej i krótkich form wideo. Naszym celem jest zapewnienie markom rozbudowanej biblioteki muzyki, którą będą mogły wykorzystywać w swoich treściach, jednocześnie otwierając nowe źródła przychodów dla artystów. Chcemy sprawić, by TikTok był miejscem, w którym każdy może znaleźć szansę na dalszy rozwój i mamy nadzieję, że nasze solidne zasoby muzyczne pomogą w tym przedsięwzięciu - komentuje Bryan Cosgrove, dyrektor ds. muzyki komercyjnej i licencji kreatywnych w TikTok.


Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Milion utworów muzycznych w bibliotece TikToka