Na dachu salonu luksusowych aut postawiono minipasiekę
Grupa Pietrzak, właściciel m. in. salonów sprzedaży Renault, Ferrari, Peugeot i Alpine rozpoczęła w Katowicach niestandardową akcję CSR. Na dachu kompleksu budynków, w których mieszczą się salony sprzedaży Ferrari, Maserati, Alpine oraz restauracja La Squadra, zainstalowano cztery ule.
Nietypowa akcja to wynik współpracy Grupy Pietrzak z Pszczelarium - rodzinną firmą, która realizuje zakłada pasieki w miastach, a także szkoli z pszczelarstwa i opieki nad pszczołami w ośrodkach miejskich.
W ulach na dachu salonów sprzedaży zamieszkało 160 tys. pszczół. Pozyskiwany przez pszczoły z dachu salonu Ferrari miód będzie dostępny w mieszczącej się w tym samym kompleksie budynków restauracji La Squadra.
Zakładanie miejskich uli to jeden ze sposobów na zwiększanie populacji pszczół, które zagrożone są wyginięciem. Miejskie pszczoły zapylają rośliny na ogrodach działkowych, w parkach, na balkonach, dzięki czemu rodzą one zdrowe owoce i wysiewają nasiona. To z kolei skutkuje większą różnorodnością roślinności, jak również obecnością zwierząt: ptaków, jeży, nietoperzy, a mniejszą liczbą owadów niepożądanych, jak muchy czy komary.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Na dachu salonu luksusowych aut postawiono minipasiekę