Najpopularniejsze internetowe serwisy programów telewizyjnych
Internetowy serwis 'Deal or No Deal' - telewizyjnego show stacji NBC - zanotował najwięcej odwiedzin w premierowym tygodniu nowego sezonu w amerykańskiej telewizji.
Jak informuje serwis Media Buyer Planner, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise, w okresie 23 - 29 września witryna tego programu uzyskała 15,46 procenta wizyt spośród ponad 120 internetowych serwisów programów telewizyjnych, nadawanych w sześciu anglojęzycznych stacjach w USA.
Za 'Deal or No Deal' znalazł sie serwis programu 'Dancing With the Stars' (amerykańska wersja programu 'Taniec z gwiazdami' nadawana na antenie ABC - 11,23 procenta wizyt) oraz serialu NBC 'Heroes' (9,71 procenta).
Pierwszą piątkę uzupełniły 'Grey's Anatomy' stacji ABC (3,51 procenta) oraz 'America's Most Wanted' stacji Fox (2,7 procenta).
Z danych Hitwise wynika także, że łącznie największy udział spośród sześciu największych amerykańskich stacji telewizyjnych zanotował serwis NBC.com (36,7 procenta wizyt), wyprzedzając ABC.com (30,41 procenta), CBS.com (19,08 procenta), FOX.com (7,07 procenta), CWTV.com (6,61 procenta) oraz MyNetworkTV.com (0,1 procenta).
źródło: Media Buyer Planner
Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze internetowe serwisy programów telewizyjnych