„Nasz nowy dom” wiceliderem w grupie 16-49. Jesienią kolejna edycja
Ósmą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” śledziło średnio 1,53 mln osób, o 390 tys. widzów mniej niż rok temu. Polsat w czasie emisji programu był czwarty w rynku telewizyjnym w 4+ i drugi w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 19,51 mln zł. Jesienią br. stacja pokaże nowe odcinki formatu.

Reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 2 marca do 18 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że ósmą odsłonę formatu oglądało średnio 1,53 mln osób. Przełożyło się to na 10 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 13,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,04 proc. w grupie 16-59.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 30 marca br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 1,64 mln oglądających.

Nadawana wiosną ub.r. szósta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 390 tys. widzów więcej. Gromadziła ona średnio 1,92 mln osób przy udziale wynoszącym 12,72 proc. w 4+ oraz 17,29 proc. w 16-49.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 emitująca serwis sportowy, prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekładało się na 16,07 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 13,40 proc.), natomiast trzecią lokatę zajęła TVP2 („Barwy szczęścia”, filmy fabularne i „Pierwsza randka”; 11,11 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był wiceliderem, a w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce trzecie.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 19,51 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. reality-show zarobiło 20,08 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dobre wyniki oglądalności notowały również niedzielne powtórki programu.
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Polsat kolejną edycję reality-show pokaże w jesiennej ramówce 2017 roku.
Ekipa remontowa w każdym odcinku „Naszego nowego domu” w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Gospodynią programu jest Katarzyna Dowbor.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 11,17 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” wiceliderem w grupie 16-49. Jesienią kolejna edycja