National Geographic Channel reklamuje serial „Car S.O.S.” (wideo)
1 kwietnia National Geographic Channel rozpocznie emisję serial „Car S.O.S.”. Właśnie rusza wspierająca to kampania reklamowa, którą dział marketingu FOX International Channels Poland przygotował wspólnie z domem mediowym Vizeum.
Bohaterami „Car S.O.S.” są mechanik samochodowy Fuzz i fan motoryzacji, prezenter Tim. Każdy odcinek pokazuje, jak przez 3 tygodnie zajmują się odrestaurowaniem klasycznego, ale zaniedbanego auta, którego nieświadomy niczego właściciel będzie miał w ten sposób miłą niespodziankę.
Serial będzie emitowany w National Geographic Channel od 1 kwietnia w poniedziałki o 22:00.
Kampania reklamowa „Car S.O.S.” obejmuje telewizję (kanały z portfilio portfolio FOX International Channels, TVN, TVP, Polsat i TV4), prasę (tygodniki telewizyjne, pisma motoryzacyjne, „Newsweek”, „CKM”) oraz internet (reklamy SEM w Google i na YouTubie, bannery w serwisach onet.pl, gazeta.pl, allegro.pl, stronach z sieci .FOX i serwisach motoryzacyjnych Axel Springer; konkurs na stronie carsos.pl). Akcja rozpoczęła się 29 marca i potrwa do 22 kwietnia.

Strategię i kreację kampanii przygotował dział marketingu FOX International Channels Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: National Geographic Channel reklamuje serial „Car S.O.S.” (wideo)