NBCU i Procter & Gamble uruchamiają serwis dla miłośnikówzwierząt
Koncern medialny NBC Universal i firma Procter & Gambleuruchomiły internetowy portal dla miłośników zwierząt.
Serwis Petside.com oferuje pełną gamę informacji na temat kotów,psów i innych zwierząt trzymanych w domu - informuje New YorkTimes. W portalu znajdują się m.in. linki do sklepów internetowych(np. Petco.com) oraz artykuły z wszelkiego rodzaju poradamiodnośnie zwierząt.
Petside.com pełni również funkcję serwisu społecznościowego.Użytkownicy mogą w nim tworzyć własne profile i kontaktować się zinnymi właścicielami zwierząt.
NBCU i Procter & Gamble będą dzielić się zyskamiwypracowanymi z reklam na stronach serwisu. Jeśli Petside.com okażesię sukcesem, obie strony nie wykluczają dalszych wspólnychinternetowych przedsięwzięć.
Według firmy badawczej Nielsen Online, w ubiegłym miesiącunajchętniej odwiedzanymi stronami z tej kategorii były:PetSmart.com (2,48 miliona unikalnych odwiedzin), PetFinder.com(2,1 mln) i DogBreedInfo.com (1,1 mln).
źródło: NYT

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: NBCU i Procter & Gamble uruchamiają serwis dla miłośnikówzwierząt