Serwis Ckm.pl zyska nowe życie. "Planujemy być w czołówce”
Należący do New Media Wave serwis Ckm.pl ma zyskać nowe życie. Za dwa tygodnie pojawi się w odświeżonej odsłonie, zyskując nową szatę graficzną i kategorie. Wydawca wzmocnił redakcją serwisu, planuje eventy i obecność na TikToku. – W kategorii męskiego lifestyle’u planujemy być w czołówce – mówi Wirtualnemedia.pl Ireneusz Różański, nowy redaktor naczelny Ckm.pl.

– Przez kilka lat, kiedy Marquard Media Polska było w stanie upadłości, serwis Ckm.pl był w stanie ‘hibernacji’. Wraz z przejęciem tytułów przez New Media Wave przez nowych właścicieli zrodził się pomysł, żeby serwis, który nadal ma swoją markę i siłę, zyskał nową formułę – w kontekście nowych czasów i aktualnych potrzeb mężczyzn – mówi dla Wirtualnemedia.pl Ireneusz Różański, nowy redaktor naczelny ckm.pl, który pracował w spółce Marquard Media Polska w latach 2006-2019.
“CKM” ukazywał się od lat 90. do 2019 roku, gdy Marquard Media Polska zrezygnował z wydawania wszystkich swoich magazynów drukowanych, wycofała się z organizacji eventów i zwolniła 70 proc. pracowników, rozpoczynając postępowanie sanacyjne
Różański przyznaje, że decyzja o inwestycji w ckm.pl jest podyktowana analizą runku, z której wynika, że serwisów skierowanych stricte do mężczyzn właściwie nie ma. – Magazyny skierowane do mężczyzn były kiedyś powiązane z tytułami prasowymi, które poupadały, więc właściwie nie ma aktualnie tytułów lifestylowych skierowanych do mężczyzn – wyjaśnia.
Jak zapowiada redaktor naczelny, 16 czerwca odbędzie się oficjalna odsłona odświeżonego serwisu ckm.pl, dodając że najważniejszym celem redakcji jest przedstawienie nowej formuły CKM ze świeżym spojrzeniem na męski lifestyle. Co istotne, redakcja nie planuje rozbieranych sesji, jak to miało miejsce w drukowanym CKM-ie.
– Oczywiście będzie dostępne archiwum – jako wehikuł czasu, pokazujący jak rozwijaliśmy się przez lata, jak zmieniała się komunikacja skierowana do mężczyzn – dodaje Różański.
Redaktor naczelny zdradza, że odświeżony Ckm.pl ma tworzyć nowa redakcja, która aktualnie pracuje nad treściami, podjęto także współpracę z autorami zewnętrznymi oraz znanymi felietonistami.
– Myślimy, żeby okazjonalnie, kolekcjonersko, wydawać publikacje CKM-u. Mamy w planach okazjonalnie, przypominać się miłośnikom papierowego wydania CKM – informuje Różański.
– Planujemy również publikowanie treści na YouTube, jednak w pierwszej kolejności stawiamy na seriws, a następnie treści wideo – precyzuje.
Ckm.pl planuje także dotrzeć również do młodszych czytelników, czego efektem ma być uruchomienie kanału na TikTok-u. W serwisie natomiast pojawi się specjalna kategoria dedykowana młodszym użytkownikom. – Chcemy być obecni nie tylko w internecie, ale też eventowo oraz merchowo. W niedalekiej przyszłości pochwalimy się tego typu współpracami – dodaje.
New Media Wave ma w portfolio też serwisy Kozaczek.pl i Papilot.pl.
Dołącz do dyskusji: Serwis Ckm.pl zyska nowe życie. "Planujemy być w czołówce”