Wystartował odświeżony Ckm.pl. Chce promować początkujących influencerów
Należący do New Media Wave serwis Ckm.pl w poniedziałek 16 czerwca pojawił się w odświeżonej odsłonie. Ma nową szatę graficzną i kategorie, m.in. Influstarter, zachęcającą początkujących twórców internetowych do podzielenia się swoimi treściami. Redakcja przestawiła także czterech nowych felietonistów.

– Przez kilka lat, kiedy Marquard Media Polska było w stanie upadłości, serwis Ckm.pl był w stanie ‘hibernacji’. Wraz z przejęciem tytułów przez New Media Wave przez nowych właścicieli zrodził się pomysł, żeby serwis, który nadal ma swoją markę i siłę, zyskał nową formułę – w kontekście nowych czasów i aktualnych potrzeb mężczyzn – mówił kilka tygodni temu dla Wirtualnemedia.pl Ireneusz Różański, nowy redaktor naczelny Ckm.pl, który pracował w spółce Marquard Media Polska (poprzednik New Media Wave) w latach 2006-2019.


fot. serwis ckm.pl przez rebrandingiem; screen www
Różański przyznawał, że decyzja o inwestycji w ckm.pl jest podyktowana analizą runku, z której wynika, że serwisów skierowanych stricte do mężczyzn właściwie nie ma. – Magazyny skierowane do mężczyzn były kiedyś powiązane z tytułami prasowymi, które poupadały, więc właściwie nie ma aktualnie tytułów lifestylowych skierowanych do mężczyzn – wyjaśniał.
Dodawał, że najważniejszym celem redakcji jest przedstawienie nowej formuły CKM ze świeżym spojrzeniem na męski lifestyle. Co istotne, redakcja nie planuje rozbieranych sesji, jak to miało miejsce w drukowanym CKM-ie.
W poniedziałek serwis ruszył w nowej wersji. Strona składa sie z działów: Lifestyle, Felietony, Moto, Sport, Tech, Związki, Dziewczyny oraz Influstarter.

fot. Screen www
– Zawartość serwisu to wciąż męski lifestyle z kategoriami, w których każdy użytkownik intuicyjnie będzie mógł się poruszać. Stworzyliśmy nowoczesny serwis z kilkoma nowymi atrakcjami – jakimi niewątpliwie są materiały naszych uznanych felietonistów oraz kategoria influstarter – mówi Wirtualnemedia.pl Różański.
Nowością jest zakładka Influstarter, która – jak czytamy – ma być “trampoliną do świata influencerów”. – Marzysz o rozpoczęciu przygody jako influencer? Tworzysz kreatywne rolki na Instagramie, TikToku lub Facebooku, ale brakuje Ci przestrzeni, by naprawdę się wybić? INFLUSTARTER to nowa kategoria na CKM.PL, która powstała właśnie z myślą o Tobie – czytamy w zakładce.

fot. Screen www
Serwis zachęca twórców internetowych do założenia konta na ckm.pl. Zarejestrowani twórcy będą mogli brać udział w akcjach i konkursach, co ma być szansą na pierwsze komercyjne projekty lub po prostu na promocję w mediach CKM. Najlepsi mają być promowani w serwisie ckm.pl, jego socialach oraz w innych serwisach New Media Wave (Kozaczek, Papliot, Zeberka). – Influstarer to nasz autorski pomysł, który chcemy rozwijać – wyjaśnia redaktor naczelny.
Felietonistami serwisu zostali Adam Kornacki, Jerzy Dudek, Mr Tripper oraz Naval. – Będziemy powiększać grono felietonistów, mamy w planach kilka kolejnych nazwisk, które niebawem u nas zadebiutują – precyzuje redaktor naczelny.

fot. screen www
W redakcji na stałe pracuje dwóch redaktorów - Cezary Królikowski oraz Jakub Słomian. – Obydwaj dziennikarze to nasze odkrycia. Są to młodzi i zdolni dziennikarze, mający swoją zawodową historię na innych płaszczyznach niż wydawniczy męski lifestyle, więc w tym zakresie debiutują u nas – dodaje Różański. ckm.pl współpracuje także z autorami zewnętrznymi i planuje w przyszłości rozbudowanie redakcji.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Wystartował odświeżony Ckm.pl. Chce promować początkujących influencerów