Miesiąc na próbę, potem trzy za darmo - nc+ w promocji „odpowiada wymagającym” (wideo)
Platforma nc+ rozpoczęła promocję, w ramach której jej usługi można za darmo testować do końca miesiąca, a potem korzystać do trzech miesięcy za darmo. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Rafała Cieszyńskiego i Krzysztofa Stelmaszyka.

W ramach promocji można korzystać z usług nc+ na próbę do końca danego miesiąca, a jeśli się w tym okresie zrezygnuje - nie poniesie się żadnych opłat. Natomiast przy podpisaniu umowy na 24 miesiące można do trzech pierwszych miesięcy korzystać za darmo i bez opłaty aktywacyjnej. Promocja obejmuje pakiety telewizyjne nc+ oraz usługi nc+ Internet i nc+ Telefon., natomiast nie jest dostępna z pakietem Start+.
Z kolei z pakietu kanałów Eleven Sports Nework i HBO z HBO GO można korzystać bez opłat przez do 6 miesięcy, a potem odpowiednio za 15,90 i 25 zł miesięcznie.
Promocji towarzyszy kampania z Rafałem Cieszyńskim i Krzysztofem Stelmaszykiem, ambasadorami reklamowymi nc+. Reklamy podkreślają, że platforma „odpowiada wymagającym”. W niektórych prezentowane są różne tematyki treści dostępnych w nc+, m.in. transmisje piłkarskie.
Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową nc+ odpowiadają 2012 Agency (kreacja reklam) oraz Havas Media (planowanie i zakup mediów).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Miesiąc na próbę, potem trzy za darmo - nc+ w promocji „odpowiada wymagającym” (wideo)
A przeciętny Kowalski patrzy, nic nie rozumie, zabierają mu ligi, odchodzą prowadzący (czyżby stracili ligę angielską?), do tego kary na poczet ściemniania abonentom i mamy kolejną odsłonę tragikomedii jaką była fuzja n-ki i Cyfry+.
To tylko pokazuje, że poprzedni prezes jak i obecny nie rozumieją polskiego rynku, zespół się boi i robi gnioty pod nich, tracą co się da a arogancki uśmiech nie schodzi z ich twarzy, tak jak nie schodzi z twarzy aktorów w spotach.
Zabić taką firmę, to nie lada wyczyn!