Nespresso inwestuje w recykling
Kawowa marka Nespresso chce, by do 2020 roku każda wyprodukowana przez firmę kapsułka z kawą została poddana recyklingowi.

Program systemu recyklingu Nespresso funkcjonuje obecnie w trzydziestu dziewięciu państwach, wśród nich jest Polska. Obecnie marka jest w stanie odzyskać 80 proc. wszystkich sprzedanych kapsułek dzięki wykorzystaniu w produkcji aluminium.
Marka zachęca, by po wypiciu kawy zamiast wyrzucać zużyte kapsułki do tradycyjnego kosza, skorzystać z programu recyklingu Nespresso. W tym roku Nespresso ponownie nawiązało współpracę z kultową szwajcarską marką Caran d’Ache, która zaprojektowała długopis z przetworzonych kapsułek Nespresso. W ramach globalnych zobowiązań do 2020 roku, czyli recyklingu 100 proc. aluminium, Nespresso rozpoczyna też przetwarzanie zużytych kapsułek na nowe kapsułki.
Jak zbierać zużyte kapsułki Nespresso
Każdą zużytą kapsułkę Nespresso należy wrzucić do specjalnej torby (można ją dostać w butiku Nespresso lub przez kurier). Kiedy torba będzie już pełna, trzeba zanieś zużyte kapsułki do jednego z butików Nespresso lub przekazać kurierowi podczas odbioru swojego zamówienia złożonego w sklepie on-line.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Nespresso inwestuje w recykling