Netflix awansował Elizabeth Stone na stanowisko CTO
Netflix dokonał zmian na stanowiskach kierowniczych wyższego szczebla w działach reklamy, technologii i produktów. Wszystkie nowe awanse dotyczą kobiet zatrudnionych w firmie.
Elizabeth Stone, która od 2020 roku zajmowała się w firmie głównymi danymi, zostanie dyrektorem ds. technologii. Z kolei, szefowa zespołu ds. innowacji produktów konsumenckich, Eunice Kim, zostanie mianowana dyrektorem ds. produktu. Zarówno Stone, jak i Kim będą podlegać jednemu z dyrektorów generalnych Netfliksa, Gregowi Petersowi.
„Elizabeth i Eunice mają bogate doświadczenie pracy w Netfliksie i szerzej w branży technologicznej” – powiedział Peters. „Wspólnie będą kierować niezwykle ważną częścią naszego serwisu, więc nie mogę się doczekać, aby zobaczyć wszystkie sposoby, w jakie mogą ulepszyć korzystanie z platformy Netflix, dzięki czemu użytkownicy jeszcze szybciej znajdą odpowiedni film, serial lub grę” – wyjaśnił dyrektor generalny Netfliksa.
Amy Reinhard ma zostać dyrektorem ds. reklamy, ta prawdziwa weteranka Netfliksa z siedmioletnim stażem, przejmie obowiązki Jeremiego Gormana, który po roku odchodzi z pracy na stanowisku szefa sprzedaży reklam. Amy Reinhard była wcześniej wiceprezesem ds. operacyjnych Netfliksa.
Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.
W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Netflix awansował Elizabeth Stone na stanowisko CTO