Nice To Fit You zachęca do diety roślinnej i "adopcji" pszczół
Firma Nice To Fit You zajmująca się cateringiem dietetycznym w najnowszej kampanii promuje certyfikowaną znakiem V-Label dietę wegańską i dodatkowo zachęca do wspierania adopcji leśnych pszczół. Za realizację działań odpowiadają agencje H2O Creative i Media Republic.

W najnowszej kampanii pod szyldem #NiceToBeeGreen marka wykorzystuje moment, w którym ludzie wytyczają sobie nowe postanowienia. Wychodzi naprzeciw wszystkim, którzy w Nowym Roku chcieliby wprowadzić do swojej diety więcej zdrowych produktów roślinnych i wytrwać w tym postanowieniu jak najdłużej. Dlatego promuje dietę wegańską oferowaną pod marką V-Lebel.
Dodatkowym atutem przejścia na dietę roślinną w Nice To Fit You ma być to, że jedząc zdrowo, pomagamy także polskim pszczołom.
- Chcieliśmy podarować naszym klientom dodatkową motywację do podejmowania roślinnych postanowień noworocznych. Wyznaczyliśmy więc cel wspólnego zaadoptowania miliona pszczół, poprzez zbudowanie nowych uli i miejskich pasiek - aby pszczoły miodne znalazły korzystne warunki do życia i mogły skutecznie zapylać okoliczne rośliny - mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You.
Żeby wziąć udział w akcji, wystarczy zamówić na dowolny okres jedną z dwóch diet - 100% Vegan lub Veggy. Nad całą akcją od początku czuwają specjaliści z Pszczelarium. W finale akcji, który planowany jest na wiosnę 2022 r., zadbają o nowe miejsca do życia dla zaadoptowanych pszczół. Marka Nice To Fit You będzie relacjonować przebieg tego wydarzenia na swoich kanałach w mediach społecznościowych.
W akcji Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr
Podobnie jak w poprzedniej kampanii, komunikacja opiera się na charakterystycznym haśle „można? można!”, a ambasadorami akcji są polskie gwiazdy filmowe - Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr. Na potrzeby kampanii powstała specjalna sesja zdjęciowa oraz zostały nakręcone 15-sekundowe i 6-sekundowe spoty reklamowe, w których aktorzy zachęcają klientów Nice To Fit You do podjęcia wyzwania #NiceToBeeGreen.
W ramach działań powstały również materiały wideo ukazujące zalety korzystania z innowacyjnych ścieżek zakupowych Nice To Fit You, m.in. ścieżki Flexi. Kampania jest emitowana w social mediach, na display'ach, YT, VoD, www, landing page'ach oraz w e-mail marketingu.
Za strategię komunikacji, ideę kreatywną, KV, produkcję spotów i cały core do kampanii digitalowej odpowiada agencja H2O Creative. Agencja obsługuje również social media Nice To Fit You. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Nice To Fit You zachęca do diety roślinnej i "adopcji" pszczół