„Nie pozwól karmić się ściemą” - Arteta reklamuje DayUp (wideo)
Rozpoczętą właśnie kampanię marki DayUp firma Arteta zbudowała wokół hasła „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają, że w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku przekąsek, DayUp zawierają jedynie naturalne składniki. Za ich realizację odpowiadają agencje Vizeum Polska i K2 Media.

Reklamy podkreślają, że produkty DayUp składają się z naturalnych składników: musu owocowego, jogurtu i ziaren zbóż, zawierają tylko naturalne cukry, pozbawione są sztucznych barwników i dodatków. Nie wymaga chłodzenia, gdyż poddawany jest procesowi pasteryzacji jak domowe przetwory.
Spoty wspierające DayUp będą emitowane w TVP oraz na głównych i tematycznych kanałach TVN i Polsatu oraz na kanałach z grupy IDM Net. Kampania internetowa obejmie główne portale horyzontalne i wybrane serwisy kierowane do kobiet. Działania będą również w przestrzeni miejskiej w głównych miastach Polski - na nośnikach Cilylight oraz na nośnikach digital OOH w komunikacji miejskiej.
Za strategię, zakup i planowanie mediów odpowiada Vizeum Polska. Koncept kreatywny przygotowany został przez K2 Media. Agencja odpowiedzialna jest za całościowy nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii, a także za przygotowanie i uruchomienie nowej strony internetowej DayUp.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: „Nie pozwól karmić się ściemą” - Arteta reklamuje DayUp (wideo)