1,08 mln widzów „Ninja Warrior Polska 3”. Polsat wiceliderem w 16-49
Trzeci sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 1,08 mln widzów, o 150 tys. osób mniej niż druga odsłona emitowana pół roku temu. Polsat w czasie nadawania formatu jest trzeci w rynku telewizyjnym w 4+ i drugi w 16-49.
Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 3” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 2 marca br. Średnia oglądalność trzech odcinków projektu (do 16 marca) wyniosła 1,08 mln widzów, co przełożyło się na 7,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory największą popularnością cieszył się trzeci odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,12 mln osób.

Dla porównania, drugi sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany jesienią ub.r. w tym samym paśmie po trzech odcinkach śledziło 1,23 mln osób przy udziałach wynoszących 9,19 proc. w 4+, 13,82 proc. w 16-49 oraz 11,84 proc. w 16-59. Program stracił 370 tys. osób.
Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy gł. popularne seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co daje jej 17,67 proc. udziału. Drugir miejsce zajmuje TVN („Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Chyłka - Rewizja”; 8,54 proc.), a czwarte - TVP1 (różne pozycje, w tym „Alarm!” i „Leśniczówka; 6,94 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem.
.png)
O czym jest program „Ninja Warrior Polska”
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Trzecią edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi Karolina Gilon.
Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 1,08 mln widzów „Ninja Warrior Polska 3”. Polsat wiceliderem w 16-49