Nowy Account w OMD Metrics
Do zespołu OMD Metrics dołączył Łukasz Kołdys.
Jako Account odpowiedzialny jest za prowadzone w zespole badaniai analizy (od Barand Trackingu po nietypowe projekty ad hoc), atakże wsparcie Media Plannerów domów mediowych Omnicom Media Groupw planowaniu kampanii dla Klientów poszczególnych spółek.
W ramach zakresu prac wykonywanych przez OMD Metrics Kołdysodpowiada także za kontakty z zewnętrznymi Klientami, nieobsługiwanymi mediowo przez domy OMG.
Zanim Kołdys dołączył do zespołu OMD Metrics, przez dwa latapracował w Pentor Research International, ostatnio na stanowiskuResearch Executive, gdzie przygotowywał i koordynował cały procesbadawczy.
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Nowy Account w OMD Metrics