Nowy dwumiesięcznik Egmontu dla dzieci
"Pluszaki Rozrabiaki" - to nowy dwumiesięcznik wydawnictwa Egmont Polska skierowany do dzieci w wieku od 3 do 7 lat. Bohaterami pisma, które dziś zadebiutowało na rynku, jest pięć pluszowych postaci zamieszkujących sklep z zabawkami "Pluszakowo".
W magazynie znaleźć można historyjki, zagadki, rebusy, diagramy, szyfry, labirynty oraz kolorowanki, a także ćwiczenia na spostrzegawczość i logiczne myślenie. Poruszana w piśmie tematyka odnosi się do realnych, codziennych spraw. Do każdego numeru dodawana jest gra na CD, a w środku magazynu znajduje się ilustrowany przewodnik po niej.

"Pluszaki Rozrabiaki" mają 24 strony i wydawane są w formacie 215 x 290 mm. Cena pisma to 12,99 zł. Jego redaktor prowadzącą jest Małgorzata Dumańska.
Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszy kampania reklamowa , która realizowana jest w telewizji (TVP 1, TVN, Jetix Play, Mini Mini), w internecie oraz innych pismach Egmont Polska. Za kreację kampanii odpowiada agencja DSK, a media zaplanował dom mediowy MPG.
Egmont Polska
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nowy dwumiesięcznik Egmontu dla dzieci