Meta i YouTube wytną treści AI. "Promowanie treści autentycznych powinno mieć od początku priorytet"
„Naprawdę wciąga, trudno się od niego oderwać”. Co Polacy myślą o TikToku?
TikTok na wakacje. Radzimy jak skorzystać z trendów
Następny cios w wydawców. AI "przejmuje" kolejną usługę Google
Kolejny kanał informacyjny walczy o polskich widzów. „Staramy się być maksymalnie obiektywni”
Pola Lis rozstaje się z Canal+ Sport. Tłumaczy dlaczego
Koniec zdjęć do programu „Bez kompleksów”. Format z Rozenek także w TVN
Jesienią „Dlaczego ja?” znów w Polsacie
Burda Media Polska zarobiła więcej z reklam i e-commerce. Wyzwania w internecie
„O co chodzi?” – nowy cykl wideo w Gazeta.pl
Nie żyje Marta Bratkowska, dziennikarka “Gazety Wyborczej”
„Gazeta Wyborcza” zwolni prawie 50 pracowników. Oszacowała koszty
Ewa Chodakowska o aferze z siecią Diagnostyka: Nie jestem nieomylna. Ale jestem odpowiedzialna
Lidl i Media Expert królują reklamowo w telewizji
Lorenz kampanią wspiera limitowaną edycję marki Curly
Pułkownik Sanders wraca w reklamie KFC
Nowy reporter w warszawskiej redakcji Radia ZET
Pojechałem do Krakowa, by zobaczyć kulisy RMF FM. "Nie potrzebujemy ściągać gwiazd"
Kasia Węsierska i Mati Fuczyło w letniej kampanii Radia Eska
Rada Mediów Narodowych obsadziła rady nadzorcze. Prawnicy zamiast polityków
Benefit Systems nowym klientem agencji Linkleaders
Pogoń Szczecin ma nowego rzecznika prasowego
Luiza Jugiel-Żyła rzeczniczką Instytutu Pileckiego
Europejscy marketerzy redukują budżety i przesuwają wydatki
Drogi czerwiec w sklepach. Gdzie jest najtaniej?
Agnieszka Antecka business development directorką w Kantar Polska
Gigant kablowy znów nad kreską. Na czym Vectra zarabia najwięcej?
T-Mobile promuje ofertę dla biznesu
Apple ugina się w Europie. Niższe prowizje w AppStore
Play grozi ogromna kara. Klienci muszą płacić za utrzymanie numeru
Rower z internetu, odbiór tylko w sklepie stacjonarnym. UOKiK nakłada karę
Subskrybenci przegrali w sądzie ze streamingowym gigantem
Na konferencji PZPN sponsorzy jak "bazarek" na poczcie. Przed trenerem napoje, kabanosy i tablet
Oto najchętniej oglądane produkcje Netfliksa w pierwszej połowie 2025 roku. Klapa znanego show
Powstaje film o Violetcie Villas. Pokazano zdjęcie głównej bohaterki z planu
Netflix przekonuje się do AI. Duże oszczędności
Drugi sezon polskiego hitu Netfliksa coraz bliżej. Kiedy premiera?
Celem zdecydowanej większości użytkowników mediów społecznościowych jest walka o uwagę odbiorcy. I tutaj królują Rolki, udostępniane przez użytkowników ponad 4,5 miliarda razy każdego dnia. Statystyki mówią same za siebie, dlatego marketingowcy powinni pamiętać, że Rolki na Facebooku i Instagramie to nie chwilowy trend, a strategiczny format. Podpowiadamy więc, jak tworzyć angażujące Rolki.
Wydawnictwo Story House Egmont wprowadza do sprzedaży dwumiesięcznik „Stitch” inspirowany bardzo popularnym serialem animowanym o takim samym tytule.
Wydawnictwo Story House Egmont, publikujące dziecięce czasopisma, komiksy i gry planszowe m.in. na licencjach Disneya, w 2024 roku zanotowało spadek przychodów o prawie 7 proc., ale przy głębszym spadku kosztów operacyjnych zarobiło na czysto o jedną trzecią więcej niż przed rokiem.
Wydawnictwo Story House Egmont przedłużyło długoterminową umowę dotyczącą wydawania czasopism w oparciu o marki The Walt Disney Company. Współpraca dotyczy m.in. Polski.
Wydawnictwo Story House Egmont Sp. z o.o. 27 marca br. zostało jednogłośnie przyjęte jako członek zwyczajny Porozumienia Wydawców Książek – Związku Pracodawców.
W ub.r. Story House Egmont, wydający dziecięce czasopisma, komiksy i gry planszowe m.in. na licencjach Disneya, przy wzroście przychodów o 3,4 proc. zanotował spadek zysku netto prawie dwie trzecie.
W ub.r. wydawnictwo Story House Egmont, publikujące czasopisma, komiksy i gry planszowe dla dzieci, przy wzroście przychodów o 9,4 proc. do 107,11 mln zł zarobiło na czysto 11,17 mln zł. Zyskowność firmy jest już lepsza niż przed covidem.
Wydawnictwo Story House Egmont wprowadziło na rynek prasowy magazyn „Dino Ranch” inspirowany serialem animowanym „Dino Rancho”, który jest emitowany na kanale TVP ABC. Pierwszy numer ukazał się 28 lutego.
Wydawnictwo Story House Egmont wprowadziło na rynek prasowy magazyn „He-Man and the Masters of the Universe” inspirowany serialem animowanym pod tym samym tytułem, który jest dostępny na platformie Netflix. Pierwszy numer ukazał się 23 listopada 2022 roku.
Wydawnictwo Story House Egmont (do połowy ub.r. działające pod nazwą Egmont Polska) w ub.r. osiągnęło wzrost przychodów o 3,7 proc. do 97,89 mln zł i 9,57 mln zł zysku netto. Firma zatrudnia ponad 100 osób, zamierza dalej wydawać magazyny i komiksy dla dzieci oraz gry planszowe.
Wydawnictwo Egmont wprowadziło na rynek magazyn „Cocomelon” przeznaczony dla dzieci od trzeciego roku życia oraz ich rodziców. Jego redaktorką prowadzącą jest Jolanta Tomala.
Wydawnictwo Egmont Polska zmienia się w Story House Egmont. Zmiana nazwy dotyczy wszystkich krajów, w których Story House Egmont prowadzi działalność wydawniczą, towarzyszy jej również wprowadzenie nowego logo.
Po sprzedaży działu książek dla dzieci w ub.r. przychody Egmont Polska zmalały o 20,4 proc. do 94,39 mln zł. Wydawnictwo ograniczyło koszty o 18,5 proc., a jego zysk netto wzrósł z 4,86 do 9,68 mln zł.
Wydawnictwo Egmont i Disney przedłużyły umowę licencyjną obejmującą czasopisma dla dzieci oraz komiksy obejmujące m.in. przygody Myszki Miki, Kaczora Donalda czy na „Kubusia i Przyjaciół”.
W piątek, 26 lutego na rynku ukaże się pierwszy numer nowego dwumiesięcznika „Hello Kitty” (Egmont Polska). Czasopismo skierowane jest do odbiorców w wieku 3-5 lat, redaktor prowadzącą jest Jolanta Tomala.
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek pismo z cyklu „Gaming. Wydanie Specjalne” poświęcony grze „Among Us”. Magazyn ukaże się na rynku w środę, 4 listopada.
Od piątku, 17 lipca ukaże się pierwszy numer nowego magazynu "Lego Explorer". Będzie on przeznaczony dla dzieci w wieku 6-10 lat i powstał we współpracy Egmont Publishing z firmą Lego.
Magdalena Kosch-Maćkowiak nie szefuje już działem marketingu w Egmont Polska, zastąpiła ją Małgorzata Sabala. Z kolei Dariusza Zduniuka, dotychczasowego sales directora, zastąpiła Martyna Chrzanowska na stanowisku managera działów komiksów i gier planszowych.
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza do sprzedaży dwumiesięcznik „BIA. Oficjalny magazyn”dla dziewcząt w wieku 7+. Redaktor prowadzącą jest Joanna Szabunio. Pierwszy numer ukaże się w sprzedaży w piątek 15 maja.
Wydawnictwo Egmont Publishing po sprzedaży działów książki dziecięcej w trzech krajach (m.in. Polsce) zamierza skupić się na rozwoju działalności w zakresie wydawania komiksów i czasopism dla dzieci, a także na rozwoju usług marketingowych i e-commerce.
Wydawnictwo Harper Collins Publisher sfinalizowało przejęcie działu książki Egmont Polska, a także Egmont Books UK Ltd., oraz Schneiderbuch w Niemczech.
Zapisz się do newslettera