Małgorzata Sabala za Magdalenę Kosch-Maćkowiak na czele działu marketingu Egmont Polska
Magdalena Kosch-Maćkowiak nie szefuje już działem marketingu w Egmont Polska, zastąpiła ją Małgorzata Sabala. Z kolei Dariusza Zduniuka, dotychczasowego sales directora, zastąpiła Martyna Chrzanowska na stanowisku managera działów komiksów i gier planszowych.
Zmiany mają związek ze sprzedażą działu książek wydawnictwu Harper Collins Polska. Obie odchodzące osoby przeszły do tego właśnie wydawnictwa. Martyna Chrzanowska jest sales managerem obu działów od początku maja. Jest związana z Egmont Polska od 7 lat, dotychczas była odpowiedzialna za sprzedaż produktów na rynku tradycyjnym.
Z kolei kierująca działem marketingu Małgorzata Sabala w dziale marketingu Egmont Polska pracuje od 14 lat.
Magdalena Kosch-Maćkowiak po pożegnaniu z Egmont Polska od początku maja pracuje jako dyrektor marketingu w HarperCollins Polska.
Egmont Publishing już na początku kwietnia informował, że wycofuje się z wydawania książek dla dzieci i sprzedaje ten pion firmy spółce wydawniczej Harper Collins Publisher. W maju transakcja została sfinalizowana.
W ub.r. wydawnictwo Egmont Polska osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 0,7 proc. do 118,54 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 6,5 proc. do 110,98 mln zł wynik netto poszedł w górę z 4,75 mln zł straty do 4,86 mln zł zysku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Sabala za Magdalenę Kosch-Maćkowiak na czele działu marketingu Egmont Polska