SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hitowy serial dla dzieci jako magazyn. Wydaje go Story House Egmont

Wydawnictwo Story House Egmont wprowadza do sprzedaży dwumiesięcznik „Stitch” inspirowany bardzo popularnym serialem animowanym o takim samym tytule.

Magazyn „Stitch” jest skierowany dla dzieci w wieku powyżej 5 lat. Każdy numer będzie liczył 32 strony i zawierał zabawkę (w pierwszym wydaniu jest to puchaty notesik z długopisem ze Stitchem i bransoletka z zawieszką).

W czasopiśmie dzieci będą mogły śledzić szalone przygody Lilo i Sticha, wspólne zabawy i popołudnia przy dźwiękach piosenek Elvisa Presleya. W magazynie będą też zadania wspomagające rozwój manualny i emocjonalny, dzięki którym dzieci mogą zdobyć nowe umiejętności, ćwiczyć rozpoznawanie liczb, liter i kolorów, a także budować właściwe relacje z innymi.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

„Stitch” kosztuje 24,99 zł. Redaktor prowadzącą magazynu jest Jolanta Tomala, a product managerem Katarzyna Kaczan-Borowska.

Debiut czasopisma wspiera kampanią w serwisach parentingowych oraz komunikacją w mediach społecznościowych i czasopismach z portfolio Story House Egmont.

Jak niedawno opisywaliśmy, w 2024 roku wydawnictwo Story House Egmont, zanotowało spadek przychodów o prawie 7 proc., ale przy głębszym spadku kosztów operacyjnych zarobiło na czysto o jedną trzecią więcej niż przed rokiem.

Dołącz do dyskusji: Hitowy serial dla dzieci jako magazyn. Wydaje go Story House Egmont

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl