Hitowy serial dla dzieci jako magazyn. Wydaje go Story House Egmont
Wydawnictwo Story House Egmont wprowadza do sprzedaży dwumiesięcznik „Stitch” inspirowany bardzo popularnym serialem animowanym o takim samym tytule.

Magazyn „Stitch” jest skierowany dla dzieci w wieku powyżej 5 lat. Każdy numer będzie liczył 32 strony i zawierał zabawkę (w pierwszym wydaniu jest to puchaty notesik z długopisem ze Stitchem i bransoletka z zawieszką).
W czasopiśmie dzieci będą mogły śledzić szalone przygody Lilo i Sticha, wspólne zabawy i popołudnia przy dźwiękach piosenek Elvisa Presleya. W magazynie będą też zadania wspomagające rozwój manualny i emocjonalny, dzięki którym dzieci mogą zdobyć nowe umiejętności, ćwiczyć rozpoznawanie liczb, liter i kolorów, a także budować właściwe relacje z innymi.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

„Stitch” kosztuje 24,99 zł. Redaktor prowadzącą magazynu jest Jolanta Tomala, a product managerem Katarzyna Kaczan-Borowska.
Debiut czasopisma wspiera kampanią w serwisach parentingowych oraz komunikacją w mediach społecznościowych i czasopismach z portfolio Story House Egmont.

Jak niedawno opisywaliśmy, w 2024 roku wydawnictwo Story House Egmont, zanotowało spadek przychodów o prawie 7 proc., ale przy głębszym spadku kosztów operacyjnych zarobiło na czysto o jedną trzecią więcej niż przed rokiem.
Dołącz do dyskusji: Hitowy serial dla dzieci jako magazyn. Wydaje go Story House Egmont