„Nowy Przemysł” staje się dwumiesięcznikiem, Grupa PTWP odświeża portal wnp.pl
Należący do Grupy PTWP magazyn gospodarczy „Nowy Przemysł” zmienia cykl wydawniczy i staje się dwumiesięcznikiem, a portal wnp.pl będzie wzbogacony o płatne treści, przeznaczone dla subskrybentów. - Prasa drukowana musi postawić na syntezy, prognozy, opis dominujących trendów i analizy - mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP.

Zmianę cyklu wydawniczego „Nowego Przemysłu” na dwumiesięczny wydawca tłumaczy tym, że informacje gospodarcze trafiają natychmiast do internetu i tam znajdują odbiorców. Ma to przełożenie na sprzedaż ogółem tytułu - w 2016 roku (według danych ZKDP) magazyn sprzedawał się w ilości 437 egz., po spadku o 17,7 proc.
Grupa PTWP chce zatem przyciągnąć czytelników pogłębionymi materiałami redakcyjnymi i nowymi formami dziennikarskimi, w tym tekstami odnoszącymi się do nowych technologii, innowacyjności, makrogospodarki i globalnej ekonomii.
- Prasa drukowana musi postawić na syntezy, prognozy, opis dominujących trendów, analizy tego, co nie takie oczywiste, a istotne dla naszej przyszłości. W „Nowym Przemyśle” będziemy to robić w nowym cyklu wydawniczym, oferując jednocześnie bogaty bieżący serwis internetowy wnp.pl - mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP.
Po zmianach pismo ma więcej stron i zyska nowoczesną szatę graficzną. Na łamach „Nowego Przemysłu” pojawią się nowi komentatorzy - ludzie biznesu, eksperci i politycy. W nowej odsłonie tytuł ukaże się na początku lutego br.
Wydawca odświeża także portal wnp.pl, który zyskuje nowe treści dostępne w strefie premium. Będą to: wywiady z osobistościami biznesu, rankingi i zestawienia firm z różnych sektorów gospodarki. Do subskrybentów płatnych treści w pierwszej kolejności trafia bieżące wydanie magazynu „Nowy Przemysł”. Subskrybenci otrzymują także dostęp do archiwum dwumiesięcznika oraz archiwum portalu wnp.pl.
Oferta kierowana jest do klientów indywidualnych, instytucjonalnych i biznesowych. Do wyboru będą oni mieli abonamenty roczne, półroczne, kwartalne i miesięczne, a dostęp do treści płatnych wnp.pl wydawca umożliwi w ramach jednego loginu i po dokonaniu jednej płatności. Grupa PTWP nie podaje jeszcze cennika strefy premium wnp.pl. - Pozyskane z opłat za dostęp do strefy premium środki inwestować będziemy w podnoszenie jakości materiałów oferowanych naszym czytelnikom - dodaje Kuśpik.
Grupa PTWP wprowadziła już płatny kontent w serwisie PortalSpozywczy.pl.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Nowy Przemysł” staje się dwumiesięcznikiem, Grupa PTWP odświeża portal wnp.pl