NSZZ „Solidarność”: Zorganizowani mają lepiej (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa NSZZ „Solidarność”. Akcję pod hasłem „Zorganizowani mają lepiej” przygotowały firmy Think Kong i Animatic Studio.
Startująca właśnie kampania reklamowa NSZZ „Solidarność” w żartobliwy sposób podkreśla, że zorganizowane grupy pracowników mogą osiągnąć więcej w negocjacjach z pracodawcami, a ponadto pomagają w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego. W akcji wykorzystywany jest animowany spot, który przekazuje te wiadomości w formie zabawnej historyjki z udziałem zwierząt.
Działania reklamowe od 20 maja obejmują telewizję (m.in. TVN24 i TVP Info) oraz internet. Kreację kampanii opracowała agencja interaktywna Think Kong, a animację do spotu przygotowało Animatic Studio.
wideo

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: NSZZ „Solidarność”: Zorganizowani mają lepiej (wideo)