1,15 mln widzów „Ninja Warrior Polska 3”. Polsat wiceliderem w 16-49
Trzeci sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,15 mln widzów, o 30 tys. osób mniej niż druga odsłona emitowana pół roku temu. Polsat w czasie nadawania formatu był trzeci w rynku telewizyjnym w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 20,57 mln zł.
Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 3” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 2 marca do 13 kwietnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków wyniosła 1,15 mln widzów, co przełożyło się na 7,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,32 mln osób.

Dla porównania, drugi sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany jesienią ub.r. w tym samym paśmie śledziło 1,18 mln osób przy udziałach wynoszących 8,67 proc. w 4+, 13,05 proc. w 16-49 oraz 11,08 proc. w 16-59. Program stracił 30 tys. osób.
Polsat w czasie emisji formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy gł. popularne seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co dało jej 17,92 proc. udziału. Drugie miejsce zajał TVN (gł. „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Chyłka - Rewizja”; 8,43 proc.), a czwarte - TVP1 (różne pozycje, w tym „Alarm!” i „Leśniczówka; 6,14 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ninja Warrior Polska 2” wyniosły 20,57 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja z reklam zarobiła 29,40 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Trzecią edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadziła Karolina Gilon. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ninja-warrior-polska-2-sezon-polsat-karolina-gilon-prowadzaca Zmagania zawodników komentowali dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
„Ninja Warrior Polska 3” wygrał Sebastian Kasprzyk
Zwycięzcą trzeciej polskiej edycji reality-show został Sebastian Kasprzyk, który otrzymał tytuł „Last Man Standing”. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.
- To mój trzeci raz w programie. Jak to się mówi - „do trzech razy sztuka”. Udało mi się dojść najdalej, ale jest lekki niedosyt, że nie dotarłem do słynnej Góry Midoriyama. Ale jeszcze tu wrócę - komentuje Sebastian Kasprzyk.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 1,15 mln widzów „Ninja Warrior Polska 3”. Polsat wiceliderem w 16-49