„Przyjaciółki 17” straciły 210 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 1,23 mln osób, o 210 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i był wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 23,15 mln zł.
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że siedemnastą edycję „Przyjaciółek” (serial był emitowany w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 4 marca do 20 maja br.) śledziło średnio 1,23 mln widzów. Przełożyło się to na 8,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,45 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 4 marca br. Zgromadził przed telewizorami 1,36 mln oglądających.

Polsat kręci komedię „Miłość na pierwszą stronę”, Bołądź, Stramowski, Schejbal i Oświeciński w obsadziePodczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należała do TVP1, nadającej w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 13,04 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 11,13 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 („Na sygnale”; 7,79 proc.).
Polsat był już jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN. W tym ujęciu dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.

Wpływy z reklam wokół właśnie zakończonego sezonu „Przyjaciółek” wyniosły 23,15 mln zł. Dla porównania, piętnasty sezon zarobił z reklam 20,60 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki 17” straciły 210 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49