„Taniec z Gwiazdami 9” oglądało 2,5 mln widzów. Polsat liderem, 39,09 mln zł z reklam
Dziewiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadziła średnio 2,51 mln widzów, czyli o 90 tys. osób mniej niż ósma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show nadal był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 39,09 mln zł.
„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 1 marca do 17 maja br. Średnia oglądalność premierowych odcinków dziewiątej edycji show wyniosła 2,51 mln widzów, co przełożyło się na 17,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 3,05 mln osób.

Dla porównania, ósmą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało 2,60 mln osób, przy udziale wynoszącym 17,94 proc. w 4+, 13,93 proc. w 16-49 oraz 14,60 proc. w 16-59. Oznacza to, że talent-show stracił 90 tys. widzów.
„World of Dance - Polska” wypadło gorzej od „Wyspy przetrwania”. 1,25 mln widzów i trzecie miejsce w rynku
Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął zdecydowane pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy gł. seriale „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”, co dało tej stacji 9,56 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,23 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Pogoda”, „To był rok”, „The Wall. Wygraj marzenia” i filmy fabularne; 7,16 proc.).
Polsat był liderem również wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja była druga, a na prowadzenie wysunął się TVN.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków dziewiątej edycji widowiska wyniosły 39,09 mln zł. Dla porównania, ósma seria z reklam przyniosła 32,18 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zakończoną właśnie dziewiątą edycję wygrali Joanna Mazur i Jan Kliment. W nagrodę otrzymali pieniądze - 100 tys. zł dla gwiazdy oraz 50 tys. zł dla tancerza.
Będzie kolejna edycja
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami 9” oglądało 2,5 mln widzów. Polsat liderem, 39,09 mln zł z reklam
Za to, że zarobili masę pieniędzy i tak mając już ich sporo?