Olga Frycz, Alan Andersz i Kamila Szczawińska w kampanii Reeboka promującej bieganie (wideo)
Reebok Polska zaczął wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą znaczenie biegania i zdrowego stylu życia. W akcji, prowadzonej głównie w internecie, biorą udział Alan Andersz, Kamila Szczawińska, Olga Frycz i członkowie grupy biegowej Gorilas Run Warsaw.

Bohaterowie akcji w krótkich klipach opisują swoje przygody z bieganiem. Ich historie mają przekonywać odbiorców, że każdego dnia warto założyć buty, wyjść na zewnątrz i po prostu biec.
W kampanii podkreślane jest, że każdy człowiek żyje średnio 25 915 dni, dlatego warto wykorzystać ten czas w pełni, także na aktywności sportowe.
Na stronie fitness.reebok.pl co tydzień będą publikowane klipy z kolejnymi bohaterami akcji: Alanem Anderszem, Kamilą Szczawińską, Olgą Frycz i członkami grupy biegowej Gorilas Run Warsaw. Ponadto w serwisie udostępniono kalkulator, za pomocą którego każdy użytkownik może sprawdzić, ile dni aktywnego życia ma jeszcze przed sobą.
Działania na polskim rynku są częścią globalnej kampanii „25.915”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Olga Frycz, Alan Andersz i Kamila Szczawińska w kampanii Reeboka promującej bieganie (wideo)