oLIVE media odpowiada za influencer marketing Tim Catering
Tim Catering, marka oferująca catering dietetyczny w Polsce, poszerza grono ambasadorów - ostatnio nawiązała współpracę z m.in. Krzysztofem Ibiszem, Przemysławem Saletą, Rafałem Gęburą, czy Mateuszem Kaniowskim. Za działania w zakresie influencer marketingu odpowiada agencja komunikacji 360° oLIVE media.

W ramach współpracy oLIVE media odpowiada za kompleksową obsługę w zakresie influencer marketingu, w tym nawiązywanie i koordynowanie współprac, negocjacje z twórcami oraz monitorowanie i raportowanie ich działań. Agencja realizuje również działania contentowe – od pomysłów kreatywnych, przez organizację nagrań, aż po montaż materiałów.
oLIVE media koordynuje kilkadziesiąt współprac z twórcami, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach oraz inspirują swoich odbiorców do aktywności fizyczne - m.in. mikroinfluencerami jogowymi, sportowcami (kierowcy rajdowi i wspinacze), oraz ambasadorami, wśród których są topowe gwiazdy i osobowości mediowe m.in. dziennikarz Krzysztof Ibisz, bokser Przemysław Saleta, twórca podcastu „7 metrów pod ziemią” Rafał Gębura oraz dziennikarz sportowy Mateusz Kaniowski.
Za realizację działań po stronie oLIVE media odpowiadają social media specialist Magdalena Bodys i marketing specialist Wiktoria Wrzosek. Projekt koordynuje team leaderka, Jessica Grabowska.
Dołącz do dyskusji: oLIVE media odpowiada za influencer marketing Tim Catering