On Board PR wypromuje likier Grand Marnier
On Board PR Ecco Network rozszerza obszar współpracy z producentem alkoholi segmentu premium firmą Diageo. Do portfolio obsługiwanych przez agencję dołącza likier Grand Marnier.
Agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie i realizację warsztatów kulinarnych, w których uczestniczyć będą ambasadorowie Grand Marnier i Julien Lafond oraz Nicolas Boussin specjalizujący się w przygotowywaniu wypieków i innych deserów.
Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół Anny Dostatniej z działu retail & entertainment, kierowanego przez Tomasza Lisa.
Agencja realizuje już dla Diageo działania dla marek Johnnie Walker, Baileys oraz Smirnoff Black.
Nowe projekty

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: On Board PR wypromuje likier Grand Marnier